Monday, January 28, 2013

week 4, 2013

Förra veckan blev lite glest med träning. Men lite fick jag iallafall gjort.

Måndag: avslutades med huvudvärk och kröp alltså tidigt ner under täcket för att försöka dämpa det hela.
Tisdag: 45 min gym, 8 min rodd och sedan lite ben och armar. Huvudvärken stegrade under dagen och när jag kom hem åt jag och sedan kröp i säng.
Onsdag: 30 min morgon gym, 10 min cykel, mage och rumpa. Hade fortfarande ont i huvudet så tog det lugnt.
Torsdag: Testade Jane Fondas träningsvideo, låg mest på golvet och skrattade...
Fredag: 500 m simning på 15 min innan jobbet
Lördag: 3 km promenad i blåsten på kusten
Söndag 8 km Promenad i snö yran

Ingen super vecka, men jag tränade iallafall 3ggr ordentligt och tog mig sedan ut för lite promenader.
Hoppas att nästa vecka blir mer produktiv vad gäller träning.

No comments:

Post a Comment