Sunday, January 20, 2013

Week 3, 2013

Det känns som att jag har börjat komma igång med träningen igen. Jag lovade mig själv att jag ska träna minst 3-4 ggr per vecka i minst 15 min. Högre satte jag inte ribban, med skador, motivation, jobb och allt annat så känner jag att det är bättre att ha ett mål som jag kan uppnå hur jävligt livet är annars runt omkring mig.

Med benet så känns det som att det går framåt. Jag känner av det emellanåt, men inte alls på samma sätt och inom samma smärtgräns som innan.



Veckans träning såg ut så här:
Måndag - Pilates Bum burner (15 min) + 7.5 min abs (Ab workout gratis App)
Tisdag - Gymma med Linette. 12 min rodd och sedan ben, armar, mage och plakan (3 x 60 sec)
Onsdag - Morgon gym med en elev jag tränar med en gång i veckan. 10 min crosstrainer, ben och armar.     Plankan 60 sec
            - Kvällsimmning 500m. Det blev inte mer för det var SÅ mycket folk och sedan kändes benen som stockar efter morgonens träning. Var nöjd att jag ens hittade motivationen att ta mig till simhallen överhuvudtaget.
Torsdag- VILA
Fredag - 70 min promenad med två vänner, två barnvagnar och 3 hundar på grusvägar. Putta barnvagn i detta underlag är ett träningspass i sig.
Lördag - 7 min Pilates Bum burner
Söndag - 94 min PW 11km. Inga känningar i benet!!!


No comments:

Post a Comment