Saturday, December 21, 2013

Träningsdilemma

Jag har som jag nämnde i förra inlägget blivit starkare och med styrka kommer muskler som växer. Inte mig emot, men min garderob klagar och då gör jag det med. 

Nya smoking kavajen jag fyndade i höstas är för tight i armarna. Jag har ännu inte hunnit använda den. 

Favorit jeansen går inte över låren. Jag älskar dessa jeans + de är de enda snygga utan hål i. 
 
Simbikini torserna glider av när man hoppar ur bassängen. Jag ska köpa nya, måste hitta ett par som passar  med. 

Ja vilka dilemman. Bara att köpa nytt och större?
Men alltså större finns inte utan att det blir för stort. Jag må va smal men med breda axlar och höfter + en längd över medel plockat jag redan L i kavajer och byxor är min mardröm att handla. Ja det finns längd och bredd på byxor toppen. Men när 34 flaggar på halvstång och 36 inte alltid finns är det inte så kul längre. 

Ge mig sommar, shorts, kjol och älskade 3/4 byxan 

No comments:

Post a Comment