Monday, April 22, 2013

Kompressionsstrumpor

Alltså den där fantastiska uppfinningen kompressionsstrumpor. De är min räddning och så fantastiskt sköna. Tyvärr hittar man de bara i svart och vitt i vanliga butiker.
Alla ni som känner mig vet att jag älskar roliga strumpor och att matcha strumpor är överkurs. När det gäller kompressionsstrumpor gör jag ett undantag från min regel: De matchas ALLTID (eller tills den dag jag har tillräklgit många singlar att få ihop bra par).

Nu till det senaste jag har hittat mina favorite från SLS på kompressionsklader.se
ljusblå och rosa med fjärilar. Alltså hur underbara är de inte?!

Vill ha såna här när jag springer Göteborgsvarvet den 18 maj, men mina skor matchar varvet (blå, vita och röda).
Röda strumpor med fjärilar finns det??

För det andra måste alla snygga vara sååååå dyra??


No comments:

Post a Comment