Friday, December 4, 2015

Torsdagen den 22/10/2015- operationsdagen

Jag skulle vara på dagkirurgen i Falköping kl 07:30 på morgonen nu duschad och redo. 

Man kan tycka att om man ska komma dit utan att ha ätit på 8h bör man kunna stiga upp och åka direkt. Men nej kvällen innan ska man tvätta hela kropp och knopp två gånger med descutan och på morgonen ska denna procedur upprepas två gånger. 

Framme på sjukhuset får man byta om till snyggkläder och förberedas för ingreppet. 



Operationen gick bra, men biverkningarna på all medicin och brist på mat resulterade i att jag fick en rejäl baksmälla. Vid 17 fick jag ytterligare medicinering då jag inte lyckades behålla
Någon mat efter uppvaket vid 12:30ish. 



18 hämtade mina föräldrar mig och jag fick pommes från McDonalds och vi körde hem till Varberg. Lägenhet med hiss är ett bra alternativ när man har svårt att gå i trappor. 



No comments:

Post a Comment