Friday, April 18, 2014

Morgonjogg i New York City

4,5 dagar Blev det i NYC. 3 dagar började vi med en morgonjogg och en dag ett lopp.
Vi samlades 7 i lobbyn varje morgon och begav oss sedan ut på enförplanerad runda av vår underbara reseledare Linda från Springtime Travel.

Första morgonen blev det en tur på 8 km längs Hudson floden tillsammans med Marie, Mats och jojjebrorsen från Svenska womens health.


Bild: Linda/Springtime Travel

Andra morgonen beslutades det att vi skulle springa en kortare runda till Jackie onassisis reservoir i Central Park. Rundan blev "bara" 6,25 km. Marie och Mats hängde även på denna morgon och jag lyckades komma ihåg att ta med telefonen. 


Bild: Linda/Springtime Travel



Dag 3 halvmara mer info kommer i annat inlägg

Fjärde morgonen var jag stel, men ville ut. En tjej skulle springa high line och några skulle gå i Central Park. Sent om sider beslutade jag att hänga med high line gruppen, men istället för morgonjogg så tog jag en power Walk på nätta 8 km. Om jag var mör i benen? JA!




No comments:

Post a Comment