Saturday, June 14, 2014

Rehabträningen

Just nu är det 7 dagar i veckan med rehab som gäller.
I rehaben så ingår också kondition så som cykling eller siming eller crosstrainer. Detta är något som jag behöver jobba mer på. Ska fixa min cykel någon dag.

Styrkedelen är helt ok vissa övningar kan jag bara göra på gymmet ( de som kräver pilatesboll) resten kan jag göra hemma.

Första veckan var jag jätteduktig och tränade varje dag antingen på gymmet eller hemma. Denna vecka har inte alls gått lika bra. Har haft ganska mycket att göra , kommit hem sent och hellre villat spendera tid i solen än på vardagsrumsgolvet.
Det har dock blivit Yoga istället och imorgon är planen för ett ordentligt pass på gymmet. Efter det så blir det enbart hemma träning eftersom jag tisdagkväll åker till Lysekil.

No comments:

Post a Comment